Державна фіскальна служба України


Електронний кабінет платника податків

               

Встановлення та Запуск

Для запуску кабінету платника податків, необхідно мати встановленими Microsoft .NET 4.0 або вище, отримати сертифікат та приватний ключ

Для входу в Електронний кабінет платника податків (далі − Кабінет платника податків) необхідно ввести в адресне поле обраного браузера (можна використовувати web-браузери Internet Explorer, Mozilla Firefox, і Google Chrome) URL-адресу http://kpp.minrd.gov.ua або запустити сервіс Електронний кабінет платника на порталі Державної фіскальної служби (sfs.gov.ua) Після цього з’явиться екранна форма (Рис.1).Для запуску Кабінету необхідно натиснути на вкладку «Вхід у кабінет платника».


Рис.1

Якщо для запуску Кабінету платника податків не використовується браузер Internet Explorer необхідно здійснити дії, як на рис. 2, 3 - зберегти файл «cabinetRunner.exe» (Рис. 2), і відкрити його (Рис. 3).

Рис.2


Рис.3

Після цього відбудеться запуск застосування

Після запуску Кабінету платника податків з’явиться діалогове вікно (Рис.4) для введення особистого електронного ключа і пароля користувача


Рис.4

При першому вході в Кабінет платника податків користувач повинен здійснити імпорт сертифікатів директора, бухгалтера та печатки (за наявності). Для цього потрібно натиснути кнопку «Імпорт сертифікатів», після чого відкриється діалогове вікно для вибору сертифікатів. Для імпорту сертифікатів їх необхідно вибрати з папки, в яку вони були скопійовані (Рис.5), та в діалоговому вікні натиснути кнопку Открыть .


Рис.5

Далі система видасть повідомлення про результати імпорту сертифікатів (Рис.6)


Рис.6

Якщо Інтернет у користувача підключено через проксі-сервер, для роботи Кабінету платника податків необхідно здійснити його налаштування, зазначивши відповідну адресу у вікні "Налаштування проксі" (Рис.7)


Рис.7

Після успішного імпорту всіх необхідних сертифікатів та налаштування проксі (за необхідності) в полі «Приватний ключ» необхідно натиснути кнопку та із зовнішніх носіїв інформації вибрати особистий електронний ключ посадової особи, яка працюватиме в Кабінеті платника податків (Рис.8).


Рис.8

УВАГА Увага!!!
Якщо після вибору папки, де знаходиться файл з особистим ключем, ключ не відображається, необхідно виконати наступні налаштування для персонального комп’ютера.

На робочому столі запустити на виконання ярлик «Мой компьютер» або іншими засобами відкрити будь-яку папку. Обрати пункт меню «Сервис». В операційній системі Windows 7 і вище для відображення пункту меню «Сервис» на клавіатурі комп’ютера необхідно натиснути клавішу F10. В меню «Сервис» відкрити вікно «Свойства папки»


Обрати закладку «Вид» (Рис.16), зняти відмітку біля «Скрывать защищенные системные файлы (рекомендуется)» та встановити відмітку навпроти «Показывать скрытые файлы и папки» і прийняти внесені у налаштування зміни.


Використовувати електронний ключ печатки підприємства для авторизації в Електронному кабінеті платника податків заборонено.Після вибору особистого електронного ключа посадової особи в поле «Пароль» потрібно ввести її пароль і натиснути кнопку Вхід. Після чого розпочати роботу в Кабінеті платника податків

УВАГА
Увага!!!
Використовувати приватний ключ цифрової печатки підприємства для авторизації в системі заборонено.
Розділ «Налаштування» дає змогу переглянути обрані звіти та перелік імпортованих сертифікатів

Обрані звіти

В розділі «ОБРАНІ ЗВІТИ» потрібно відмітити лише ті документи, які використовує платник, тоді при створенні нового документу (розділ «Звітність»), в переліку будуть знаходитись тільки відмічені документи.


Рис.2 Обрані звіти

Для збереження налаштувань потрібно натиснути кнопку

Сертифікати

В розділі «СЕРТИФІКАТИ» відображається повний перелік завантажених сертифікатів. (Рис.3)


Рис.3 Cертифікати

Додати сертифікат можливо натиснувши кнопку , потім в діалоговому вікні вказати шлях та обрати потрібний сертифікат. При успішному імпорті сертифікатів система сповістить повідомленням(Рис. 3.1)

Рис.3.1 Імпорт сертифікатів

Звітність

Перелік звітів

В режимі перегляду звітів, подані документи позначені зеленим кольором, чернетки – чорним. Всі документи можна переглянути(подвійний клік на документі), додатково є можливість застосувати фільтрацію даних за періодом та статусом документу(Рис 4 виділена область).Створені раніше звіти, які не відіслані до органів ДПС, доступні для редагування


Рис.4 Перелік звітів

Обравши поданий документ можна переглянути квитанцію про його отримання органами ДПС, для цього потрібно натиснути кнопку

Створити новий звіт

За допомогою цього режиму можна створити податковий звіт, зберегти його як чернетку для подальшого редагування, або ж відправити до органів ДПС з накладанням цифрового підпису та шифруванням вмісту документу.

Вибравши цей режим, необхідно обрати звітний період(Рис. 5-1), шаблон документу та його додатки(Рис. 5-3). Будь який додаток до основного документу можна додати або видалити під час редагування документу. Звертаємо увагу, що перелік доступних звітних документів обмежується, вказаним у налаштуваннях переліком документів, що відмічені для роботи у режимі «НАЛАШТУВАННЯ» – «ОБРАНІ ЗВІТИ»

В лівій частині діалогово вікна створення нового звіту знаходяться назви фільтрів. Використовуючи фільтр, Ви можете вибрати групу звітів, яка буде відображена в правій частині вікна(Рис. 5-2). По замовчуванню відображаються всі доступні користувачеві звіти.

Перелік шаблонів документів де кожний рядок це окремий документ. В стовпчиках відображається коротка інформація про документ – код і назва. Таким чином, подивившись на ці дані, Ви зможете отримати основну інформацію про документ

Для обрання окремої форми звітності, або форми звітності разом з усіма її додатками необхідно натиснути на квадратик біля неї.

Рис.9

 

Далі натискаємо створити, відкриються обрані форми податкової звітності (Рис.10). та заповнюємо документ.

Рис.10

В обраних формах податкової звітності автоматично заповняться поля з реєстраційними даними платника податків, даними, наявними в органі доходів і зборів.

Якщо податкова декларація містить додатки спочатку заповнюються показники додатка.Для цього в полі «Документи пакету»,що відображається у лівому верхньому куті документу обирається певна форма додатку

Якщо на етапі вибору звітного періоду та форми податкової звітності у складі декларації було обрано зайвий додаток його можна вилучити, нажавши в полі «Документи пакету» навпроти зазначеного додатку на кнопку

Поля декларації, значення яких мають переноситися з додатків, заповняться автоматично, після заповнення відповідних показників додатків

Якщо до документу потрібно додати додатки, то потрібно натиснути кнопку та у випадаючому списку обрати потрібний додаток(клік на документі), після чого цей додаток з’явиться в списку документів пакету,що відображається у лівому верхньому куті документу.
Також документ можна зберегти як чернетку, натиснувши кнопку або видалити чернетку – кнопка .
Щоб зберегти підписаний документ – натисніть (УВАГА! Підписати і зберегти документ можливо тільки якщо він не містить помилки.).
Зберегти як PDF – кнопка
Зберегти як XML– кнопка
Роздрукувати документ -

Після заповнення документа є можливість перевірити документ на наявність помилок. Для цього потрібно натиснути кнопку «ПЕРЕВІРКА»(Рис.5). Якщо звітність заповнена з помилками то поля в яких допущено помилки позначаться червоним контуром (наприклад, невизначено тип документу: звітний, новий звітний)

Рис.5 Перевірка документу

Перевірка звіту включає контроль числових розрахунків, коректність внесених даних, контроль зв’язаних форм. Якщо створений звіт не перевірити, то при відправці до ДПС його перевірка виконується автоматично. При наявності помилок - відправка неможлива.

Створивши новий документ, його можна надіслати до органів ДПС. Після натискання кнопки , необхідно вказати шлях до приватних ключів сертифікатів та ввести пароль до них.

УВАГА На документ накладається три цифрових підписи – підпис директора, бухгалтера та печатка. При поданні документу першим буде використано цифровий підпис керівної особи, що авторизувалась в кабінеті платника податків тому вказувати шлях до її приватного ключа не потрібно. Необхідно вказати шляхи лише до приватних ключів іншої посадової особи та цифрової печатки.

Про закінчення відправки система сповістить повідомленням. При вдалій відправці користувач отримає квитанцію про отримання документу(Рис.6).

Рис.6 Квитанція про отримання документу

 

Імпортувати звіт

Режим «Імпортувати звіт»(Рис.7) надає можливість імпортувати звіт, що був створений раніше. Для цього потрібно у режимі «ЗВІТНІСТЬ» натиснути кнопку . Після чого буде запропоноване діалогове вікно,в якому потрібно вказати шлях до файлу – звіту у форматі XML. Якщо потрібно імпортувати частину пакету або пакет документів, треба обрати головний документ.

 

Рис.7 Імпортувати звіт

ЕКСПОРТУВАТИ звіт

Цей режим надає можливість експортувати звіт. Для цього потрібно обрати документ та натиснути кнопку , в випадаючому списку вибрати формат файлу експорту(XML або PDF ) Після чого буде запропоноване діалогове вікно,в якому потрібно вказати шлях для збереження файлу.

 

Сервіси

В даному режиму є можливість переглянути календар податків, особові рахунки по розрахунках з бюджетом на задану дату та прогноз щодо платежів до кінця поточного року.

Розрахунки с бюджетом

Більш детально ознайомитися з цим розділом можна тут

 

Календар платника

Розділ «Календар платника» надає можливість переглянути документи, граничний термін подання яких є найближчий до обраної дати, також відображається інформація щодо граничного терміну сплати податків. Всі документи можна переглянути (подвійний клік на документі) та редагувати(крім поданих документів, вони позначені зеленим кольором)

Облікові дані платника

Розділ «Облікові дані платника» відображає реєстраційні дані підприємства.

Довідники

В режимі «Довідники» можна переглянути перелік податкових інспекцій.

Довідник інспекцій